طراحی سایت

شرکت طراحی سایت سایت سازی

طراحی سایت

شرکت طراحی سایت سایت سازی

طراحی سایت سایت سازی
طراحی سایت داینامیک به صورت اختصاصی و حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی با گرافیک بالا و سفارشی سازی

طراحی پرتال(پورتال)،سایت و وب سایت برای سازمان ها و شرکت ها

بایگانی

۵ مطلب در اسفند ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از زمانی که اولین وب سایت ها راه اندازی شد، نگاه مخاطب هم در آن گنجانده شد. امروزه بسیاری از وب سایت هایی که طراحی می شوند، ابتدا به المان های جذب بازدیدکننده توجه دارند. طراحی زیبا یکی ازز مهمترین علل رضایت کاربران اینترنتی است. در واقع مهمترین بخش از طراحی یک سایت باید به ویژوال (عناصر  بصری) اختصاص پیدا کند.

هدف از طراحی بصری سایت چیست؟

قبل از طراحی سایت ایجاد تمایز بین جذب بازدیدکننده و حفظ او اهمیت زیادی دارد. سایت هایی که حرفه ای طراحی می شوند، می توانند در عین جذب کاربران اینترنتی، آنها را حفظ کنند. اما اگر اصول صحیح طراحیی در آن رعایت نشده باشد، ممکن است در کوتاه مدت بتواند تعداد زیادی بازدیدکننده را جذب کند، اما در نهایت آنها را از دست می دهد و قادر به حفظ آنها نیست.

اگر یک وب سایت بیش از حد زشت باشد، بازدیدکننده بی تردید پس از مدت کوتاهی آن را ترک می کند و دیگر وارد سایت نمی شود. سایت هایی که عناصر بصری ندارند، نمی توانند بازدیدکنندگان را حفظ کنند. تصاویرر نقش زیادی در جذب مخاطب دارند که در کمتر از 55 ثانیه ایفای نقش می کنند.

ظاهر در طراحی سایت

وب سایت بدون عناصر بصری

اینکه عناصر بصری در طراحی سایت تا چه حد اهمیت دارد، یکی از سوالات رایج بسیاری از شرکت هایی است که قصد راه اندازی سایت دارند. سادگی یکی از المان های مهم در سایت است که مخاطب را یاری میی دهد تا در مدت زمان کوتاه آنچه را که به دنبالش است، پیدا کند. وب سایت های ساده تر، کاربرپسند هستند.. طراح سایت باید بداند که تبلیغات موثر را باید روی صفحه اصلی قرار دهد که بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگانن  قرار می گیرد.

در عین حال نباید از جذابیت صفحه فرود غافل شد. تسلط بر جنبه سادگی در ساختار سایت می تواند به افزایش کیفیت و جذابیت سایت بیفزاید.

 

چگونه سادگی و ظاهر زیبای سایت را ایجاد کنیم؟

یک حرکت نزولی برای رشد وب سایت، این است که هیچ یک از صفحات از عناصر بصری خالی نباشد. تمامی صفحات باید از عناصر زیباشناختی برخوردار باشند. ظاهر زیبای سایت می تواند بازدیدکننده را برای مدت زمانن بیشتری در سایت نگه دارد. طراحی سایت به نحوی که بتواند اولین برداشت بازدیدکنندگان را به نحو موثریی هدایت کند، تاثیر زیادی در افزایش رتبه سایت و جذب مخاطبان بیشتر دارد و شاید از آن به عنوان راه حلیی  سنجیده برای به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات آنلاین نام برد.

طراحی زیبای سایت می تواند مخاطب را در همان ثانیه های اول جذب کند. اما نباید فراموش کرد که حفظ مخاطب برای بلند مدت به محتوای مناسب در تمامی صفحات سایت نیاز دارد. این دو مطلب باید همزمان با همم رعایت شود. در این صورت است که سایت می تواند محصولات و خدمات خود را معرفی کند.

 

  • پرستو کماسی
  • ۰
  • ۰

یازده دلیل در پاسخ یک سوال؛ چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

چرا به وب سایت نیاز داریم؟

به عنوان صاحب یک کسب وکار شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا باید وب سایت داشته باشم.در نوشته زیر برخی از دلایلی که احتمالاً می تواند شما را قانع نماید تا به فکر ساختن ویترین کسب و کارر خود در فضای مجازی بیفتید را فهرست نموده ایم:

۱- وب سایت در نقش بروشور و کاتالوگ آنلاین :

کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما در ۲۴ ساعت امکان ارائه شدن به مشتریان را خواهد داشت. این را مقایسه کنید با هزینه های گزافی که تاکنون برای تهیه و توزیع بروشورهای کاغذی انجام داده اید تا به ارزش وب سایت بیشتر پی ببرید.

۲- نمایش حرفه ای بودن و ارزش کسب و کار:

اگر شما وب سایت داشته باشید می توانید از ایمیل وب سایت خود برای ارائه به مشتریان استفاده نمایید که شکل بسیار حرفه ای تری دارد نسبت به این که در ارتباطات خود از ایمیلل های شخصی مانند سرویس های جی میل و یاهو استفاده نمایید. ضمن این که وجود وب سایت می تواند اینن پیام را به ذهن مخاطبان مخابره کند که این کسب و کار خالق ارزشی است که حاضر است با صرف هزینه، آنن را در وب سایت خود معرفی و تبلیغ نماید.

۳- در معرض دید مشتریان بیشتری قرار بگیرید:

طبق آمارها هر روز حدود بیش از ۲٫۵ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند و اگر شما در این فضای آنلاین حضور نداشته باشید عملاً امکان استفاده از فرصت دیده شدن در اینترنت را از دست خواهید داد.

۴- فرص اثرگذاری روی مشتریان بالقوه :

با حضور در فضای آنلاین شما این فرصت فوق العاده را خواهید داشت که مشتریان خود را با ارائه و معرفی موثر خدمات و محصولات خود جذب نمایید.

۵- وب سایت در نقش واحد خدمات مشتریان ۲۴ ساعته:

وقتی شما محتوای متناسب با نیاز کاربران وب سایت خود را تهیه و منتشر می نمایید دیگر لازم نیست تا آن ها  برای پرسیدن سوالات خود به محل شما مراجعه حضوری نمایند و یا حتی تلفن بزنند.

۶- ارائه سریع آخرین محصولات و خدمات:

به راحتی و به سرعت و به صورت رایگان می توانید آخرین محصولات و خدمات خود را در وب سایت ارائه نموده یا  خدمات قبلی را به روز رسانی نمایید و مشتریان خود را از تغییرات کسب و کارتان با خبر سازید.

۷- تقویت بخش بازاریابی:

قطعاً امروزه بخش مهمی از فعالیت های بازاریابی به بازاریابی آنلاین اختصاص دارد. بدون داشتن وب سایت فرصت مغتنم استفاده از مشتریان بالقوه خود در فضای آنلاین را از دست خواهید داد. امروزه بهینه سازی وبب سایت برای موتورهای جستتجو (سئو) برای صاحبان کسب و کارها بسیار اهمیت دارد چرا که می تواندد مستقیماً جریان مالی مستمری را با افزایش فروش برای آن ها ایجاد نماید.

۸- پشتیبانی ۲۴ ساعته :

با راه اندازی صحیح و پرقدرت یک سیستم تیکتینگ (سیستم ثبت درخواست های مشتریان) در وب سایت خود همیشه می توانید با افتخار به مشتریانتان بگویید که۲۴۴ ساعته از آنها پشتیبانی و حمایت خواهید کرد.

 

۹- فرصت بلاگ نویسی و اشتراک گذاری عقاید و تجربیات شخصی :

شما همواره می توانید در بخش مقالات یا نوشته های وب سایتتان عقاید و تجربیات خود را با کاربران خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید و با آن ها در تعامل باشید.

 

۱۰-یک رسانه در اختیار دارید :

وب سایت شما میتواند رسانه شما باشد. به عنوان مثال هر گاه خبری یا شایعه ای در فضای کسب و کار درباره شما مطرح می شود ، یک مرجع موثق کاربران برای مراجعه و کسب اخبار دقیق، وب سایت کسب وکارر  ها است.

۱۱- شانس رقابت با غول های کسب وکار :

شاید شما قادر نباشید مانند شرکت رقیب یک آسمانخراش برای دفتر خود بخرید اما با داشتن یک وب سایت بسیار جذاب و با محتوای مناسب و موثر می توانید در ذهن بسیاری از مشتریان خود به عنوان رقیبی برای بزرگان عرصه کسب و کار خود همواره مورد توجه قرار داشته باشید.

 

 

  • پرستو کماسی
  • ۰
  • ۰

انسان ها بر پایه احساسات خود تصمیم می گیرند مخصوصا زمانی که صحبت از خرید و سفارش کالا و خدمات به صورت آنلاین باشد. رنگ ها تاثیر بسیاری بر احساسات کاربران شما دارند و در صورتی که رنگ های درستی در طراحی سایت خود انتخاب نمایند می توانید کاربران بیشتری از وب سایت خود را به مشتری تبدیل نمایید.

روانشناسی رنگ ها

برای آنکه انتخاب رنگ مناسبی برای وب سایت خود داشته باشید می بایست از تاثیراتی که رنگ ها در احساس افراد دارند را بدانید. بر پایه تحقیقات اخیر رنگ ها تاثیر بسیار زیادی بر روی تصمیمات افراد دارد و انتخاب رنگ مناسب می توانید موجب افزایش بسیار کارائی وب سایت شما گردد. بر پایه تحقیقاتی که در یکیی از دانشگاه های معتبر کانادا که تحقیق آن در این آدرس منتشر شده است به طور میانگین 90 ثانیه زمان میی برد تا یک کاربر محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید و 75 درصد زمان ها انتخاب محصول وابسته به رنگ آن می باشد و بنابراین رنگ نقش مهمی در انتخاب کاربر و مشتری خواهد داشت. در بخش زیر برخی از اثرات رنگ های مختلف را برای شما بازگو می نمایم:

سیاه

اعتبار و قدرت و این رنگ برای صنایع مد مرسوم می باشد زیرا موارد را کوچک تر نمایش می دهد.

 

سفید

معصومیت، پاکی و تمیزی. رنگ های روشن کنتراست خوبی در کنار رنگ های تیره دارند.

 

قرمز

عشق و راحتی. توجه را به خوبی به خود جلب می نماید و سازگار با پیام های زیستی می باشد.

 

زرد

خوش بینی و فعالیت. حس عجله و انگیزه را به کاربر القاء می نماید که برای سایت های فروشگاهی بسیار  مناسب است.

 

ارغوانی

تجمل، سلامتی و کمال. یکی از رنگ های حمایت کننده از بانوان می باشد. البته در کنار رنگ های نادرست حس مصنوعی بودن را القاء می نماید.

 

قهوه ای

استوار، قابل اعتماد و سنتی. حس اعتماد و اصالت را در کاربر ایجاد می نماید.

 

  • پرستو کماسی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت را بصورت حرفه ای با ما ترجمه کنید و به اهداف بزرگ خود دست بیابید.در یک طراحی سایت خوب باید تمامی المان ها و مواردی که مهم است رعایت شود.مثلا رنگ سایت و هماهنگی عناصر در سایت،محتوای سایت و بخش بندی های مختلف سایت باید دیده شود.

سایت باید در تمامی نمایشگرها به خوبی نمایش داد شود و به قول معروف واکنش گرا باشد . از دیگر اهمیت های داشتن وب سایت اعتبار و اعتماد سازمانی است.

با دیدن وب سایت مشتریان شما بالقوه خواهند شد و دید بهتری نسبت به شما پیدا می کنند. پس بهتر است با بهترین دیزاین و رنگ بندی سایت، خودتان را به رقبا معرفی کنید و همچنین سایتی بهینه راه اندازی کنید.

 

  • پرستو کماسی
  • ۰
  • ۰

رنگ متمم رنگهای انتخابی برای بک گراند ، گرافیک ها ، لینک ها و متون

وجود تطبیق رنگی بین لوگوها و آرم های صفحات با رنگ بندی متون و مطالب به کار گرفته شده

سایتی مانند یاهو ، که روزانه میلیون ها مخاطب دارد و از صدها بخش متنوع تشکیل شده است ، برای هر بخش خود از یک چیدمان و رنگ بندی خاصی در طراحی صفحات اکتیو ، استفاده کرده است . مثلا بخشش  کودکان یاهو با بخش بازرگانی ان بسیار تفاوت دارد

یک اصل مهم

لیست زیر مشخصه هایی از رنگ ها را که هنگام طراحی باید مدنظر داشته باشید بیان میکند:

رنگ ها اثر زیادی روی احساسات ما در ۱۰ ثانیه اول دیدن میگذارند.

اثر رنگ میتواند بیننده را ترغیب به خرید یک جنس از شما کند.

رنگ ها رفتار ما را در برابر یک موضوع فقط تشدید نمی کنند ، بلکه اثر خود را کاملا در رفتار ما نشان میدهند.

اثر گذاری رنگ در فرهنگ های مختلف گوناگون است!

هر رنگ به تنهایی یک پیام مخصوص به چشم بیننده میفرستد . به قول مک لوهان ، رسانه همان پیام است

روان شناسی رنگ ها

به طور کل ، رنگ ها دارای خصیصه های خاصی هستند که در زیر به بخشی از این مولفه های موجود در رنگ ها اشاره شده است:

سفید در وب :

اشاره دارد به صداقت ، پاکیزگی ، صمیمیت ، ملایمت و معاصر بودن چیزی . سفید بهترین رنگ برای بک گراند های وب است . در تجارت سفید رنگ خستگی گیر و انرژی بخش است .

سیاه در وب:

اشاره دارد به ظرافت ، قدرت ، دلیری ، شهامت ، فریبندگی ، شیطان ، مهارت و باستان . مشکی برای رنگ متن روی یک پس زمینه روشن ایده آل است. این رنگ بعنوان رنگ پس زمینه چشم را خسته میکند .

قرمز در وب:

توانایی ، هیجان ، احساسات شدید ، سرعت ، خطر و تهاجم . این رنگ از بیننده توجه به خود را طلب میکند . در تجارت به معنی وام و بدهی است . این رنگ شدید ترین رنگ احساس است و ضربان قلب و تنفس را تسریع میکند .

آبی  در وب :

امنیت ، اعتماد ، مسئولیت پذیری ، سرما ، ایمان ، وفاداری ، وابستگی وجاه و جلال . آبی دومین رنگ عوام پسند است . در تجارت بمعنای ضمانت مالی است .

سبز در وب:

تندرستی ، فراوانی ، حاصلخیزی ، آزادی ، شفا و بهبودی ، طبیعت ، پیشرفت ، حسادت و خونسردی . در تجارت بیانگر مقام و ثروت است. این رنگ در چشم ها راحت تر از همه دیده میشود .

قهوه ای در وب :

تاثیر گذاری ، متانت ، توانگری مالی و کمک کننده بودن . قهوه ای رنگ کره خاکی ماست و در طبیعت بسیار فراوان است .

خاکستری :

صمیمیت زیاد ، اعتبار و نفوذ و عملی بودن . در تجارت بمعنای سنت گرایی است .

صورتی :

ملایمت ، شیرینی ، ظرافت و زنانگی ، خوب بودن ، بی گناهی و پرورش کودک .

بنفش :

وقار ، معنویت ، شاهانه بودن ، عیش و نعمت ، دارایی ، اعتبار و نفوذ ، سوگواری و مهارت . در تجارت بزرگ نشان دادن است . بنفش طرفداری از سبک های هنرمندانه است.

نارنجی :

سرزندگی و شوخی ، لذت و خوشگذرانی ، تعادل گرمایی ، تشویق کردن ، چالاکی و نیرو ، تحمل و بلند همتی.

زرد :

نور خورشید ، گرمی ، خوشی ، نامردی ، ترسویی و حسادت . در تجارت درخواست از نوع روشنفکرانه است و برای تاکید نیز خوب است . زرد باعث افزایش تمرکز شده ، سوخت و ساز را زیاد میکند و سخت ترین رنگ برایی  چشم هاست .

طلایی :

نشانگر گران بودن و پرستیژ است .

نقره ای در وب :

سرما ، علمی بودن و اعتبار و پرستیژ است .

پس وقتی میخواهید رنگی انتخاب کنید باید درباره بازار نهایی کار خود باندیشید . چه احساساتی را میخواهید برانگیخته کنید ؟ اول کمی درباره چشم انداز احساسی هدفتان فکر کنید و نیز پیامی که از راه دید میخواهید منتقل کنید .

بعد رنگ خود را انتخاب کنید ! توجه داشته باشید که گرافیک صفحات وب ، امروزه نقش زیادی را در ارایه دکترین رفتار سازمانی الکترونیکی مراکز رسانه ای غرب به مخاطبان در اختیار دارند و LOGO ، BANNER ،، TIZER ها ، فوق العاده در تحکیم مفاهیم به مخاطبان وب موثر هستند.

 

  • پرستو کماسی